به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت با راهاندازی و توسعه سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف رشد بهرهوری و سلامت در نظام اداری و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع در سراسر کشور بهدنبال سنجش میزان رضایت مشتری و دریافت نظرات در خصوص نحوه خدمات ارائه شده به افراد درون سازمان و مشتریان، پیمانکاران و کارفرمایان در خارج از سازمان است.
شیخانصاری با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه بر خط پایش رضایت مردم از تأکیدات رئیسجمهور و وزیر راه و شهرسازی بود تصریحکرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برنامه اتصال سامانههای خود را از ماهها پیش به پنجره واحد ارائه خدمات برخط در دستور کار قرار داد و همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بینالمللی حمل و نقل نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی کرد و موفق شد با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه نخست کسب رضایت مردم را از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را میان 13 شرکت و سازمان تابعه وزارت راه و شهرسازی بهدست آورد.
وی با بیان اینکه اطلاع از نحوه ارائه خدمات به مشتریان و رضایتمندی مشتری از خدمات ارائه شده شرکت مورد توجه مدیران شرکت بود افزود: راه اندازی سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی کشور یکی از اهداف شرکت در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بوده که از ماهها قبل در دستور کار ستاد و استانهای این شرکت قرار گرفته است.
شیخ انصاری اضافهکرد: با این سامانه و سنجش رضایت مشتری میتوان مسیر تعامل مشتری را آگاهانه رصد کرد و برای ارائه خدمات مطلوب و رفع نواقص گام برداشت.